Tuesday, February 6, 2018

Ражничи со Зеленчук и Пилешко


 Доколку го сакате оној ,,скарест'' вкус а сакате тоа да е во поздрава комбинација, овие ражничи се токму за вас. Одлични се за уживање пред телевизија па и кога пречекувате пријатели на мезе. Подготовката е брза а имате разновидна хранливост со вкус на подпечено на скара. Овој вид на ражничи има доста комбинации, онолку колку што има зеленчук и месо. Може да си ставите само зеленчук (доколку постите, сте вегани, вегетаријанци и слично). Јас не сум ништо од тоа и сакам месо кое ќе ми го разигра зеленчуковиот микс и ќе ми зголеми на протеини. Еве што ви треба конкретно за ОВОЈ вид на ражнич:

👉брокула
👉карфиол
👉морков
👉кромид
👉свежи шампињони 
👉пилешки гради
👉лимон
👉двопек 



Пред да започнете со редење на состојките на стапчето за ражнич, зеленчукот (освен печурките) треба да се обари (малку да омекне) а пилешкото (сечено на мали парчиња) малку да се пропржи/обари со малку маслиново масло. Ова го правиме затоа што печењето ќе биде сосема кратко а тоа нема да биде доволно за овие состојки да се зготват, зеленчукот ќе остане тврд а пилешкото полуживо. 
Додека пилешкото се пропржува, додаваме зачини. Јас ставив хималајска сол, сув магдонос, мелен црн бибер и малку црвена бибер за руменило. Откако ќе ги подготвите парчињата, излупете ги шампињоните и време е за редење на истите на стапче. Не заборавајте да го зачините и зеленчукот, после обарувањето, пред да се нареди. 
Околу редењето, забавувајте се, при тоа внимавајќи на едно стапче да има барем по еден претставник од зеленчукот, а месо може повеќе. 😄 Јас во близина на месото го ставав кромидот зашто уште повеќе го нагласува неговиот вкус и некако најкомпатибилни се за еден до друг.😊 
Штом ги наредите ражничите, загрејте грил тава (имитација на скара) со малку маслиново масло. Печејте со постојано превртување додека не заруменат на сите страни. Ако сте љубител на посолено, во печењето додајте плус сол и зачини зошто мене ми се виде некако не толку солено и покрај предходно додадената сол.
Сервирајте со двопек или нешто крцкаво зашто навистина се меки и вкусни и сакаат некаква ,,поддршка'' и секако процедете лимон врз нив за да го неутрализираат и освежат оној мој таканаречен ,,скарест'' вкус. 😄
Наздравје! 💪

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.